Sex med en pige

brevkassespørgsmål

Sex med en pige

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej jeg er en dren :) Jeg er 14 år fylder snart 15 og jeg har en kæreste som nok ville i seng med mig.. Og tænker da at den er kun 15 cm og synes den er lille men min kæreste har sagt hun har været i seng med en som kun havde den på 14 cm? så er min pik for lille til hun vil nyde det 100 % .. ved det er et dumt spørgsmål men er faktisk i tvivl og er bange for hun synes den er for lille..æ

Svar:

Hej du.
Dejligt at du skriver ind til os med dine bekymringer.
Jeg vil starte med at sige at der ikke er nogen grund til disse bekymringer 15 cm er slet ikke en lille pik. Rent faktisk er det ca. gennemsnitslængden på den normale pik. Der er stor forskel på om fyre har en lang, kort, tynd eller tyk pik, og der er lige så stor forskel på hvordan en piges skede ser ud.

En fyr kan sagtens have en mindre pik, uden at sex behøver at være utilfredsstillende for en pige, for hun kan også godt have en stram skede i forhold til mange andre. Det der betyder noget i forhold til god sex, er måden man gør det på. Så den gamle tale måde med at det ikke er størrelsen, men gørelsen, er der faktisk en ret god mening i. Det jeg vil råde dig til at tænke på, er at være tilstede i nuet, når du har sex.

Kys din kæreste, også på kroppen, og lad hende mærke at du nyder hende. Kærtegn og et langt forspil betyder meget mere for en pige, end en stor pik. Det er nemlig oftest dér pigen får mest nydelse. Du skal tænke på at en piges klitoris oftest skal røres ved for at hun får en orgasme. Det behøver man altså ikke en gigantisk pik for at være god til. Så NEJ din pik er bestemt ikke for lille til at hun kan nyde at have sex med dig.

Jeg ved godt at det ikke hjælper dig lige nu, men hvis du stadig synes din pik er lidt lille (Hvilket der jo som sagt ikke er grund til) vil jeg stadig lige til sidst sige, at du som 15 årig stadig ikke er færdig med at vokse. Så der kan altså sagtens nå at ske ting og sager
Husk, der findes ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar. Så jeg håber du har kunne bruge dette svar til noget. Spring ud i det, kæl for din kæreste og nyd hinanden. Så er jeg sikker på at hun ikke bliver skuffet

Kh. Helene