Sex gør ondt

brevkassespørgsmål

Sex gør ondt

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år

hej jeg har et spørgsmål.
jeg er snart 18 år og har været sammen med min kæreste i 1½ år.
når vi har sex, gør det så ondt at vi næsten ikke kan, så vi stopper nogengange.
jeg får det dårligt med at vi stopper, for vi begge har jo lysten.
han forstår mig godt osv. og vi har prøvet mange ting for det ikke skal gøre ondt.
men det bliver ved? nu er mit spørgsmål, hvad kan jeg/vi gøre for det ikke gør ondt på mig.
eller hvis vi endelig kommer i gang, og vi har gjort det i 15min ca, så begynder det at gøre ondt igen.
jeg kan ikke klare det mere, det er træls at jeg ikke kan nyde mit sex liv med ham som jeg vil..

og så har jeg et andet spørgsmål, hvad kan jeg gøre for at mine bryster vokser hurtigere?
de er meget lille, og jeg kan virkelig ikke holde det ud. jeg bliver ked når jeg ser andre har større og når jeg ser mig selv i spejlet, hver eneste dag tænker jeg på det. jeg kan snart ikke holde det ud mere, at de er så lille som de er :(.
kan du hjælpe?

Svar:

Hej Pige 18 år.

Tak for dit spørgsmål.

Det er et godt spørgsmål du stiller og jeg syntes det er vigtigt at det er en læge der svarer på det. Derfor har jeg sendt det over til Iben i lægebrevkassen, hvor du kan finde svaret inden for kort tid.

Venlig hilsen

Sascha