Sex

brevkassespørgsmål

Sex

brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år
Oprettet 7 år 1 måned siden

Hej CB

jeg har et spørgsmål om stillinger.

Jeg har fået mig den her kæreste som jeg er rigtig rigtig glad for, han er hvad man formulere som den perfekte kæreste, han er der for en Norman har brug for det om det er store eller små ting, han har egen lejlighed og bil, har styr på sin økonomi, værdsætter det at have en kæreste, laver mad til en når det er dage som idag (valentines dag) osv, han er der hele tiden for en.

Jeg vil gerne gøre noget godt tilbage til ham for at han altid er der for en og er den perfekte kæreste. Han er 19 og stadig jomfru, hvilket jeg gerne vil hjælpe ham af med da det er en ting han ønsker sig noget så brændende at komme af med hans mødom. Vi har prøvet én gang men det gik ikke, så jeg syntes snart vi skal prøve igen, men den drejer så meget til den ene side at vi ikke kunne få den ind, vi prøvede med den almindelige missionær stilling. Men hvilke stillinger ville være bedst/nemmest at starte ud med nu når den drejer så meget til den ene side? Har i evt. nogle forslag?

jeg håber i kan hjælpe

på forhånd mange tak

Svar:

Kære dig..

Mange tak for dit brev. Det lyder til, at du har fundet dig en hel vild sød og dejlig kæreste, som du er rigtig glad for. Hvor er det bare dejligt!!
Jeg kan godt forstå, du har lyst til at gøre noget godt for ham og vise ham, hvor meget du holder af ham.

Det lyder til, at I har haft lidt besvær ved at have sex sammen pga. at din kærestes penis bøjer meget til den ene side.
Det, at have en penis, som er skæv, er fuldstændig almindeligt. Der er mindst lige så mange, der er skæve, som der er lige. Nogle penisser, når de bliver stive, bøjer enten op- eller ned, og nogle bøjer til den ene eller anden side. Men bare roligt, det er ganske normalt.
Krumningen kan dog gøre, at nogle stillinger kan være svære at gennemføre end andre. Det kan være svært at finde en stilling som er behagelig. Dog kan det i nogle tilfælde være en fordel at have en krumning, da penis kan ramme kvindens g-punkt på en anden måde end penis normalt kan. Det kan derfor være en fordel, hvis penis bøjer meget til højre eller venstre, at kvinden ligger på siden, så penis kan ramme g-punktet.
I nogle tilfælde er penis så skæv, at der er brug for medicinsk eller kirurisk indgreb. Dette er noget, din kæreste skal snakke med hans kæreste om, hvis problemet bliver så stort.

Jeg har ikke en opskrift på en bestemt stilling, som jeg ved, vil fungere 100% for jer. Der må I prøve jer frem. Du skriver, at din kæreste er jomfrue, og at I én gang før har prøvet at have sex uden held. Jeg tænker, det er en god ide, hvis I tager det stille og roligt, og lærer hinandens kroppe at kende og hinandens lyster. Det er en ny verden for din kæreste, så måske det ville være en god idé at starte ud med lidt kys og kælen. Når I er trygge ved hinaden og er godt tændte begge to, kan I begynde at prøve forskellige stillinger og finde ud af, hvilke der fungerer bedst for jer. Hvis I har brug for inspiration, så prøv at google nogle forskellige stillinger.

Jeg håber, det kunne give lidt svar på dit spørgsmål.
Jeg vil ønske jer held og lykke med det hele. Jeg er sikker på, at det nok skal lykkes og at det vil blive en dejlig oplevelse for jer begge to!

Kærlig hilsen

Anna

AnnaIMs billede
Anna fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål