sex

brevkassespørgsmål

sex

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 12 år 1 måned siden

hej kan jeg godt have sex når min forhud ikke kan komme over mit pik hoved? (bolle)

Svar:

Hej med dig

Ja du kan sagtens have sex selvom forhuden ikke kan komme tilbage, men det lyder til at du kan have forhudsforsnævring, og da kan det ved nogle drenge godt gøre lidt ondt.

Hvis det irritere dig kan du kontakte din læge, han kan give en recept på noget creme, som gør at dit forhud udvider sig.

Hvis du har lidt flere spørgsmål til forhudsforsnævring kan jeg anbefale dig dette link http://www.sexlinien.dk/Default.aspx?ID=22052

Håber det var svar nok

Med venlig hilsen Paw