Sex

brevkassespørgsmål

Sex

brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år

Christians far. havde jeg sex med igår det var ikke rart. Det var første gang så har smerter i fissen hvad gør jeg...<3

Svar:

Hej med dig.

Det er godt du skriver, når du er i tvivl om hvad du skal gøre.

Når det er første gang du har været i seng med en, så kan man godt føle lidt ubehag eller smerte i fissen. Men det skulle gerne gå over igen indenfor kort tid.

Hvis du stadig har ondt, så synes jeg bestemt du skal tage til lægen, for det er rart at får det tjekket, så man ved hvorfor det gør ondt.

Du skriver også at det ikke var rart, da du havde sex med Christians far, så måske har du ikke haft lyst til det, været våd eller tændt. Hvis det er sådan det har været, så kan det have været en meget ubehagelig oplevelse for dig. Det kan også være det ikke var rart, fordi det var første gang og du måske havde andre forventninger til den første gang - end det du oplevede.

Jeg ved ikke hvad dit forhold til Christians far er, men jeg synes det er en god ide at du udforsker det seksuelle med en som du kan snakke med om det, sådan at du kan føle dig tryg ved det hele.

Hvis du har andre spørgsmål er du også velkommen i Chatten. Chatten har åben mandag til torsdag fra kl. 14 - 19.

Pas godt på dig selv.

KH. Bibi