Sex

brevkassespørgsmål

Sex

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Jeg og en dreng på 15 og søger en Til sex hvad gør jeg???

Svar:

Hej Dreng på 15 år.

Tak for at du skriver her til brevkassen.

Når jeg læser dit spørgsmål, så får jeg et indtryk af, at du rigtig gerne vil i gang med at dyrke sex. Det er også helt fair at du gerne vil det, men du kan ikke altid lige selv bestemme, hvornår du kan have sex.

For det meste har man sex med en, som man godt kan lide og som også godt kan lide én - det kan fx. være en kæreste. Nogle gange kan man også have sex med en anden, uden at man behøver at være kærester, men hvor begge er enige om at have sex.

Jeg synes at du enten skal prøve at finde en kæreste først og så, når I begge har lyst, så kan I komme til der hvor I skal have sex sammen. Eller du kan snakke med en pige, som du godt kan lide, om det her med at have sex og høre om hun måske har lyst til at have sex uden at I skal være kærester. Det er bare vigtigt at I begge har lyst. Husk at pigen ikke må være under 15 år, fordi det er ulovligt for dig at have sex med en pige under 15 år.

Jeg håber du kan bruge mine råd :)

Venlig Hilsen Mie