Send your friend a life in Diamond Dash

brevkassespørgsmål

Send your friend a life in Diamond Dash

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

fisss og patter og pik

Svar:

Hej med dig

Jeg kan forstå på din besked, at du ikke har noget alvorligt du vil spørge om og du måske keder dig. Derfor bruger du tid på, at skriver underlige ting til os, men jeg syntes du skal tænke på, at al den tid vi bruger på beskeder du sender til os, er tid vi mister når vi skal svare på andre, alvorlige beskeder.

Så jeg håber du vil overveje det fremover, inden du sender sådan en ligegyldig ting, som stjæler tiden fra de andre unge.

Hilsen Paw