sæd

brevkassespørgsmål

sæd

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

hej må men godt spise sidt sæd eller kan man få sygedom af det?

Svar:

Hej med dig.

Man må gerne spise sit eget sæd, hvis det er det man har lyst til. Nogle drenge/ mænd smager på deres egen sæd, for at have en idé om hvordan det er for piger/kvinder når de får sæd i munden. De spiser ikke det hele, men tager lidt på en fingerspids og smager på det. Så længe du er sund og rask, er der ingen fare for at du videresmitter dig selv fra penis til mund.

Håber du kan bruge mit svar.

Venlig hilsen Lisa.