Rejsning

brevkassespørgsmål

Rejsning

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej Cyberhus,

jeg har længere haft problemer med min penis. Jeg ser fx. i porno film, at mændenes pernis stritter helt på i luften, når den når stiv tilstand.

Nu er mit spørgsmål; hvorfor rejser min sig ikke så meget? Min bliver altid kun hår, og rejser sig en smule - men stritter overhovedet ikke i luften.

Hvad er der galt?

Svar:

Hej med dig...

Rigtig godt spørgsmål og godt du skriver til os... nu skal du høre.

Pornofilm er ikke virkeligheden og de der peniser du ser er valgt ud... Peniser er meget forskellige, også når de er stive. Nogle bliver hårde og rejser lidt, ligesom du fortæller, andre står lige ud, andre lægger sig op ad maven og så er der nogen der peger ud til siden. Meget forskelligt og alle tingene er fuldstændig normale og har ingen betydning for om du kan have sex eller ej.

Så lad være med at måle dig med dem du ser i pornofilm, fordi de fleste peniser ser ikke sådan ud :) De skal bare sælge film og jeg ved ikke hvorfor de alle sammen skal stå lige ud.:)

Hej igen

Venlig hilsen

Erroll

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål