Præsperm

brevkassespørgsmål

Præsperm

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

Kære brevkasse altså når jeg onanere så kommer der noget præspærm ud men er det mig som har misfortået eller er det normalt når man er 11

Svar:

Hej med dig.

Tak for dit spørgsmål.

Det er helt normalt, at der kommer præsperm ud når man er 11 år. Jeg ved ikke om du har misforstået noget, men jeg kan fortælle dig følgende. Præ betyder før, og er den klare (præsperm) væske som kommer i forbindelse med at penis bliver stiv og lige før selve udløsningen. I den klare væske, som virker som smørremiddel, skal man være opmærksom på kan indeholde sædceller, der kan gøre en pige gravid.

Hvis du har flere spørgsmål er du meget velkommen til at skrive ind igen.

Forårshilsner Mette.