Please svar

brevkassespørgsmål

Please svar

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

Er det bedst at sin pik er lang eller kort.

Svar:

Hej du.

Jeg ved, at du ikke er den eneste dreng, der tænker over, hvad størrelsen på penis har af betydning.

Som udgangspunkt er der ikke noget, der er bedre end noget andet. Både korte og lange pikke kan fungere fint, når man engang begynder at onanere og have rigtig sex. Det er også forskelligt fra pige til pige, om man helst vil have en lang eller en kort pik, men fælles for alle er nok, at man kan få nydelse og give nydelse uanset størrelse. Sex handler om meget mere end størrelser. Det handler nemlig også om berøringer, kys, kærtegn, søde ord og ikke mindst et godt samspil.

Så jeg vil råde dig til at acceptere størrelsen på din penis og tage det stille og roligt.

Kh. Matilde