pleas...

brevkassespørgsmål

pleas...

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej, jeg ornanere med 2 fingre, og ville gerne prøve med en agurk eller gulerod.... Men... Jeg er kun 12, så har ikke nogle kondomer. Kan man ikke bare vaske den meget grundigt ? Eller tage en plastik-pose om ? Jeg vil rigtig rigtig rigtig gerne prøve det med andet end fingre og dét irritere mig. Tak på forhånd.

Svar:

Hej med dig.

Tak for dit spørgsmål til Cyberhus.

Jeg vil anbefale dig at bruge et kondom, da dette er mest hygiejnisk. Når det er sagt, kan jeg ikke se der er noget galt i at du prøve med en skrællet og godt skyllet gulerod (der må absolut ikke være jord på - skær begge ender af guleroden). Sørg for at du er godt våd (spyt eller glidecreme), så guleroden lettere kan glide ind. Smid guleroden ud efter brug. God fornøjelse!

KH Mette.