pinis

brevkassespørgsmål

pinis

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 12 år 1 måned siden

min pinis er 18cm lang og jeg synes det er lidt pinligat vise den til andre der vil se den hvad skal jeg gøre

Svar:

Hej Anonym

Jeg vil gerne starte med at sige at din penis er fuldstændig normal. En gennemsnitlig penis er mellem 12-18 centimeter lang, og din er lige som den skal være.

Nogens penis udvikler sig hurtigt de første teenageår og andres er først fuldt udvokset når de er i starten af 20´erne.
Det lyder som om din penis hører til i den første gruppe, og er vokset meget, ret hurtigt. Det gør måske at du ser lidt anderledes ud "forneden" end dine kammerater på samme alder.
Det er lidt ligesom at nogle piger hurtigt for bryster mens andre er "flade" indtil de bliver 16-17 år.
Der er ikke så meget du kan gøre ved det. Kroppen styrer helt selv hvordan den udvikler sig, men du skal vide at du er fuldstændig normal, og jeg er sikker på at inden ret længe begynder flere af dine kammerater også at udvikle sig og få størrere penisser.

Du siger at det er pinligt at vise den til andre der vil se den. Jeg kan godt se at det kan være lidt svært hvis du mener når i går i bad efter idræt eller hvis du går til noget sport, men når først de andre penisser begynder at vokse og blive store også, tror jeg interessen for at kigge på din bliver mindre.

Hvis du mener at der er nogen der spørger dig om de må se den fordi den er stor, synes jeg da helt klart du skal sige fra. Det er tydeligt at høre at du ikke har lyst til at vise den til andre lige nu, og det er helt og alene din beslutning. Der er ikke andre der har krav på at se din penis, bare fordi de synes det er spændende at den er anderledes eller stor.

Igen til sidst...du er fuldstændig normal, og din penis er lige som den skal være. Giv det lidt tid og så er jeg sikker på at du vil se de andre begynde at vokse og interessen for din blive mindre.

Mange hilsner
Niels-Christian