Pik størrelse

brevkassespørgsmål

Pik størrelse

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

hej. Jeg er 13, næsten 14. Min pik er cirka 16,5-17 cm i stiv tilstand. Synes selv den er meget lille.. Men hvor lang er en normal penis??

Svar:

Hejsa!

Du behøver slet ikke bekymre dig om din pikstørrelse. En pik som er færdig med at vokse er i gennemsnit mellem 12 og 16 cm., og den er faktisk først færdig med at vokse når man er omkring de 20 år. Så du har en helt normal pik!

Når vi er teenagere sammenligner vi os tit med alle andre mennesker, og man kan blive i tvivl om den krop man har, er helt normal. Men egentlig er det svært at beskrive hvad der er det normale, for vi er jo alle forskellige. Sådan er det også med pikke - ingen er ens!

Julehilsner fra Louise