pik reager på forkerte køn!!!!

brevkassespørgsmål

pik reager på forkerte køn!!!!

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

hey cyberhus jeg er en dreng på 14 år når jeg ser en pige nøgen eller med tøj hvis jeg ser patter eller fisse reager min pik ikke og jeg bliver ikke tændt af det men hvis jeg ser en lækker dreng med tøj og uden eller hvis jeg ser pik så for jeg stiv pik og bliver virkelig tændt og min pik begynder at spænde så jeg må onanere for at få det væk men den er stadig stiv jeg har altid drillet homoseksuelle så jeg kan bare ikke være bøsse tror du jeg er bøsse????

Svar:

Hej

Det er faktisk et rigtigt godt spørgsmål som jeg ikke ved om jeg kan svare på, men jeg kan prøve at komme med nogle tanker omkring dit spørgsmål.

Først og fremmest, så er du 14 år - Det vil sige at du nok kun lige er kommet i puberteten og igang med at udforske din seksualitet, og så er det helt normalt at du vil tænde på enten piger eller drenge, måske vil du opleve at tænde på både piger og drenge.

Der er mange drenge som eksperimentere med deres seksualitet, altså at de prøver om de er homoseksuel eller om de er til piger. Det prøver de ved at onanere til homoseksuelle pornofilm, eller onanere til tanken om nogle søde drenge. Men det gør dig ikke nødvendigvis til homoseksuel.

Det er nemlig helt normalt for drenge på din alder at have frække tanker, altså det som kaldes for seksuelle fantasier. Og der findes rigtigt mange forskellige slags seksuelle fantasier.

At være homoseksuel betyder at en dreng godt kan lide andre drenge, altså at han tænder på dem, bliver forelsket og får følelser for andre drenge, vil kysse dem og dyrke sex sammen, måske endda bo sammen og giftes. At være homoseksuel er efterhånden blevet en helt normal og naturlig ting at være, ligesom at det også er helt naturligt at være lesbisk - Kvinder der er kærester med kvinder.

Så om du er homoseksuel eller ej, det er noget du må eksperimentere med og finde ud af selv.

Jeg håber mine tanker omkring dit spørgsmål kan være med til at sætte nogle tanker igang i hovedet på dig. God fornøjelse med udforskningen :)

Mvh

Casper