Penis størrelse

brevkassespørgsmål

Penis størrelse

brevkassespørgsmål af
drengen
16 år
Oprettet 7 år 4 uger siden

hej jeg er en dreng på 16,5 år

syntes min penis er alt for kort 3 cm i slap tilstand og 10 cm i stiv tilstand

der er vokset hår osv så er bange for udviklingen er ved at gå i stå

Svar:

Hej med dig

Du er bestemt ikke den eneste dreng der går med den her bekymring. Jeg tror faktisk det er lige præcis det her slags spørgsmål om penisstørrelse vi får flest af.

En fuldt udvokset penis er normalt mellem 10-18 cm lang når den er stiv. Det betyder altså at din penis har en helt almindelig størrelse. Din penis kan vokse mere endnu, da man først er fuldt udvokset i straten af 20´erne.

Det der med længden i slap tilstand, er ikke rigtig noget man måler. Nogle har en lang slap enis der næsten ikke vokser når den bliver stiv, mens andre har en kort penis der vokser meget. Din vokser eksempelvis til mere end dobbelt størrelse.

Du kan ikke gøre noget ved størrelsen, andet end at vente og se om den vokser mere. Du kan finde masser af værktøjer og medicin på nettet der påstår noget andet. DET PASSER IKKE. I bedste fald mister du dine penge, og i værste fald kan det være direkte farlige produkter.

Din penis har altså en helt normal størrelse. Mange fyre har den her idé om at den er for lille, men i virkeligheden har det faktisk ikke rigtig nogen betydning. For det handler på ingen måder om størrelsen.

Bedste hilsner
Niels-Christian