Onnani

brevkassespørgsmål

Onnani

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

 Hey cyberhus. Jeg er en dreng på 12 på 12 år som tit onaner. Nogle gange når jeg onaner dunker min pik vildt. hvad er det?

Svar:

Hej.

Det der dunker i din pik når du onanerer er noget der hedder svulmelegemer inden i din pik. De bliver fyldt med blod. Det giver dig den dunkende og pulserende fornemmelse. Blodet i din krop pulserer hurtigere, dit åndedræt bliver hurtigere og din krop fyldes med lyst, som også kan være en del af den dunkende fornemmelse i din pik.

Med venlig hilsen Mette Mach