Onani til drenge

brevkassespørgsmål

Onani til drenge

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej Cyberhus, mit navn er Casper. Jeg vil spørge jeg om andre metoder til og onanere på. For jeg er blevet træt at og "spille den af" Så har i nogle ideer til andre metoder?? Glædelig jul...

Svar:

Hej med dig.

Det er lidt svært for mig at svare helt på dit spørgsmål, da jeg ikke ved hvordan du "spiller" den af. Jeg ved heller ikke helt hvad du mener med andre metoder!

Jeg prøver at svare på dit spørgsmål, og måske er det et svar helt ud i den blå luft.
1. Du kan prøve at onanere under bruseren. Brus med vand fra brusehovedet direkte på penishovedet.
2. Tag fat ved roden af pikken - træk op, slip lidt glid tilbage til roden og fortsæt. Dette får blodet til at samle sig i penis så den bliver godt stiv.
3. "Spil den af" lige indtil du har lyst til at komme, hold en pause. Fortsæt - og bestem dig for hvor mange gange du vil stoppe dig selv, indtil du vil komme. Mærk forskellen på at komme med det samme og at trække punktet hvor du får en udløsning.
4. Kæl for dine "kugler", mave, inderlår, overkrop, brystvorter. Pir dig selv og vent med at røre penis til du ikke kan lade være.
5. Forsøg dig med at bruge den anden hånd at onanere med.
6. Kig dig i spejlet imens du onanerer. Kig på dig selv. Hvordan onanerer du.
7. Gør noget nyt hver gang du onanerer - så går der ikke rutine i det. Brug din fantasi og nyd din pik.
8. Lav en ring med tommel- og pegefinger lige under pikhovedet. Klem så hårdt at du lukker for blodtilbageløbet i din pik. På den måde svulmer "hovedet op, og du kan eksperimentere med forskellige berøringer. sørg for at der er masser af spyt eller glidecreme. Kæl blødt, hårdt, hurtigt, langsomt for pikhovedet og mærk hvor følsomt det er. Hvor er det mindst og mest følsomt.

Lav selv listen længere. Disse er mine forslag.
Jeg håber du kan bruge mine forslag. Du er altid velkommen til at skrive igen.

Bedste hilsner Mette.