Onani og forelskelse?

brevkassespørgsmål

Onani og forelskelse?

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej Brevkasse Jeg har hørt at onani kan være med til at bremse udviklingen af følelser overfor andre, er dette sandt?

Svar:

Hej med dig

Der er mange myter og rygter om at onani skulle være en dårlig ting, men ofte passer de ikke.

Onani kan ikke direkte være med til at bremse udviklingen af følelser for andre mennesker. For følelser bliver dannet i vores følelsesregister i hjernen og ikke i vores kønsdele, som pikken eller fissen.

Jeg tror kun onani kan bremse din udvikling, hvis du konstant sidder hjemme og onanere og aldrig møder andre mennesker, men det tror jeg nu ikke du gør.:) Så tag du det bare helt roligt og nyd din onani.

Det kan helt klart anbefales at du læser denne korte, men spændende artikel om onani. Her står lidt om hvad onani er og hvad det ikke er.

Mvh

Casper