Onani= Hævet penis

brevkassespørgsmål

Onani= Hævet penis

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hey Cyberhus :-) Jeg er en dreng som er 14 år :-) Og jeg begyndte først og onanere her for 3 uger siden fordi jeg ikke har følt lyst eller behov, grunden til jeg startede var at jeg fik en kæreste :-) Og det endte med at jeg blev rigtig glad for det, når, men jeg da jeg onanerede første gang blev min Diller ret så hævet på midten, og så nu når jeg onanere dagligt er den bare blevet ved med at være det.. Det er lidt øm og sådan noget, men det gøre ikke ondt når jeg onanere :-) Ville bare lige vide hvad jeg skulle gøre, og om det var noget farligt noget for en sikkerheds skyld :-)

Svar:

Hej

Godt at du skriver herind, for jeg kan læse på internettet at der er en del unge drenge der har det på samme måde som dig. Lad mig give dig nogle forskellige råd, som du så kan vælge mellem.

Onani er først og fremmest en helt normalt ting, og det er noget næsten alle mennesker på jorden gør, både mænd og kvinder. Så det er da skønt at høre at lysten også er kommet til dig.

Når man onanere de første par gange, så kan det ske at man bliver lidt øm og rød undervejs, men det er noget som bliver bedre med tiden. Din krop skal lige vænne sig til at du onanerer, og det skal din diller ogå vænne sig til.

Hvis du har onaneret rigtigt meget, så kan huden på din diller også blive overbelastet, altså at den bliver brugt for meget. Og så er det hudens måde at fortælle dig på at den skal have en pause. Giv den nogle dages pause, og så prøv igen.

Hvis det ikke bliver bedre med tiden, og hvis du stadig bliver øm, så synes jeg du skal prøve at gå til din læge. Men umiddelbart vil jeg mene at det nok skal gå. Så giv din diller en pause, se hvad der sker, og hvis det bliver bedre, så er det bare med at klø på.

Mvh

Casper