Onani hævelse

brevkassespørgsmål

Onani hævelse

brevkassespørgsmål af
Basse8961
17 år
Oprettet 6 år 9 måneder siden

Hej cyperhus jeg har er 17 år jeg onanerede i går aftes jeg blev ved og blev ved jeg kom ikke jeg onanerede i 3-4 timer og nu er min diller hævede og den er rød ude på spidsen hvad skal jeg gør er det alvorligt?

Svar:

Hej med dig

Det er helt almindeligt at pikken kan blive både øm, lidt rød og hævet hvis man har onaneret rigtig meget. Og 3-4 timer må siges at være RIGTIG meget.

Så giv lige dilleren en lille pause, så skal den nok blive helt normal igen.

Mange hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål