Onani;)

brevkassespørgsmål

Onani;)

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Jeg vil gerne spørge om hvordan det føles og bruge alt muligt til at onanere med. Hvordan føles det med en melon. Føles det godt for jeg overvejer at prøve det snart. Jeg vil dyrke sex men er ikke gammel nok. Hvornår begynder selve pikken at komme ud foran forhuden og hvor lang er en normal penis, for en dreng i min alder.

Svar:

Hej med dig..

Jeg kan ikke fortælle dig hvordan det føles at bruge forskellige ting til at onanere, fordi det er forskelligt fra person til person. Så du må få dine egne erfaringer og finde ud af hvad du kan lide og hvad du ikke kan lide..

Og ja, du er 13 år, så der går lige et par år endnu, før du kan have sex..

Forhuden er også noget der vokser og løsner sig når man bliver ældre og det er meget forskelligt hvornår den løsner sig. Men typisk sker det inden du bliver 18 år. For nogle sker det ike og det kan stramme lidt, når den bliver stiv eller det kan være svært at rtengøre sig selv under forhuden. Men det kan få hjælp til hos lægen.

Og så det sidste spørgsmål, omkring størrelsen. Der er ikke nogen størrelse der er normal, for alle udvikler sig í forskelligt tempo. Men jeg ka fortælle dig, at de fleste er udvokset når de er 18 og at en pik typisk er mellem 10 og 20 cm i stiv tilstand.

Hej igen

Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus