onani

brevkassespørgsmål

onani

brevkassespørgsmål af
Anonym

Hej, jeg er en pige med en anonym alder, derfor har jeg lige valgt alderen 9. Men, altså, har i nogle forslag til hvordan man kan få 'bedere orgasme?' Altså hvergang, jeg onanere, får jeg kun sådan en 'Dejlig' følelse, og ved ærligtalt ikke om det er en orgasme, så. Har i nogle forslag til hvordan en orgasme føltes, og hvordan man ved om man får en orgasme, og bedere måde til at få det?

Svar:

Hej med dig.

Der er meget stor forskel på hvordan en orgasme føles og der er ikke nogen forkert eller rigtig orgasmefølelse. Når du fortæller at du mærker en dejlig følelse i din krop når du onanere, er det sikkert en orgasme. Prøv at lægge mærke til det der sker hen ad vejen, i din krop.

En orgasme kan bl.a. føles som en lille varme der udvikler sig i underlivet, en kildren og prikkende fornemmelse, og det kan også føles som en eksplosion, hvor det føles som om blodet bruser rundt i kroppen. Der er næsten lige så mange oplevelser af orgasmer som der er mennesker. Orgasmerne kan udvikle sig og ændres jo mere man lære sin krop og sig selv at kende.

Det er godt at have en stærk bækkenbund, og det kan man opnå ved at lave knibeøvelser som styrke de muskler som sidder i skede og mellemkød.

Håber det giver mening for dig..

Efterårshilsner Mette.