onani

brevkassespørgsmål

onani

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

hej er en der elsker at onanere, og gør det en gang om dagen. Er det normalt at komme i min alder? Er også lidt i tvivl om størrelsen på min penis er normal, den er 9 i slap og 13 i stiv. Ser nogen gange porno kan ikke lade være hvordan kan jeg stoppe med det.

Svar:

Hej dreng

Tak fordi du skriver til cyberhus.

Det er normalt at komme i din alder, det er meget forskelligt hvornår drenge starter, men i din alder er det helt normalt.

I forhold til din penis størrelse, så skal du huske at du kun lige er kommet i puberteten. Den vokser i de næste mange år. Hertil skal det siges at din størrelse er meget normal for en dreng i din alder.

Der er ikke noget galt i at se porno. Faktisk er det noget langt de fleste drenge gør, og rigtig mange piger gør også. Med mindre du har et meget stort forbrug af porno så du slet ikke har tid til at lave andet synes jeg ikke du behøver tænke på det som et problem. Hvis du alligevel ønsker at stoppe, tror jeg ike der er sådan en bestemt måde at gøre det på. Du må bare gøre et forsøg, og så bruge fantasien når du ornanere istedet.

Jeg håber du kan bruge mit svar.

Mange sommer hilsner

Mikkel