Onani

brevkassespørgsmål

Onani

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Jeg får nogle gange krampe i mit højre ben når jeg onanerer, men kun når det tager mere end 15 min, er det noget normal elelr har i aldrig hørt om det før ?

Svar:

Hej dreng, 15 år,

Jeg har lige svaret på et andet spørgsmål om det samme. Jeg ved selvfølgelig ikke om det er dig der har skrevet ind begge gange.

Nej, jeg har ikke hørt om det før, men det betyder ikke at det er unormalt eller værd at bekymre sig om. Du skriver at det kun er når du tager over 15 minutter, så mit umiddelbare gæt vil være at det kan have noget at gøre med at du står/sidder i samme stilling hele vejen igennem, hvis du skifter stilling undervejs vil jeg tro at det går væk.

Ellers er du altid velkommen til at skrive igen

MVH

Sune