Onani

brevkassespørgsmål

Onani

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Oprettet 14 år 1 måned siden

Hej. Jeg har tænkt på om jeg skulle begynde at onananere, jeg vil bare høre hvordan man gør, og hvordan det føles? Og om det er en god idé. Eller om jeg er for ung til det.

Svar:

Hej dreng, 12 år

Onani er en rigtig dejlig ting og hvis du synes du er parat, er der intet i vejen for at du går i gang. Så længe du husker at du skal have lyst og gøre det fordi du synes det er dejligt, og ikke fordi du tror det er noget man absolut skal gøre.

Der findes flere måder at onanere på. Her på cyberhus har vi en artikel om onani for drenge, hvor du måske kan finde lidt inspiration. Du kan se den ved at klikke her.

Jeg håber det var svar nok, ellers må du endelig skrive igen.

De bedste hilsener,

Henriette