onani

brevkassespørgsmål

onani

brevkassespørgsmål af
rune
15 år
Oprettet 7 år 3 uger siden

hej brevkasse
jeg vil gerne spørger om i har nogle andre måder at onanere på som bøsse

hilsen R

Svar:

Hej R

Jeg kan forstå at du mangler inspiration til når du skal onanere som homoseksuel, og jeg vil forsøge at give dig nogle tips og tricks til hvad der kan gøre det mere spændende. Du skriver ikke hvad du allerede har prøvet, så beklager hvis du allerede ved nogle af de her ting.

1-hånds onani: Som dreng (uanset om du er homoseksuel eller heteroseksuel) begynder du nok med den meget almindelige 1-hånds onani, hvor du tager fast om penis og rykker frem og tilbage. Du skal ikke rykke alt for langt tilbage, da det kan gøre ondt, men prøv dig frem - så finder du garanteret en rytme som er god for dig.

2-hånds onani: En videreudvikling af 1-hånds onanien kan siges at være 2-hånds udgaven, hvor du enten bruger begge hænder til at holde om penis, eller skiftevis bruger højre og venstre hånd. Den er også god hjerne-træning fordi du skal holde styr på hvilken side du brugte sidst. Det kan muligvis være svært at få en god omgang onani ud af denne metode, men det gør da tingene lidt mere spændende.

Sovende-hånds onani: Jeg har hørt at der er flere drenge som leger med denne metode. Det går ud på at man skal sidde på sin hånd indtil den "sover" (ligesom hvis du har siddet for længe i skrædderstilling eller nogen har sovet på din arm), og så skal du ellers bare gå i gang med 1-hånds metoden. Der er mange som mener at det lidt føles som om at det så er en anden der onanerer på dig. Og så kan du jo forestille dig at det er en lækker mand, når du nu efterspørger inspiration til at gøre det mere homoseksuelt.

Porno med homoseksuelt indhold: Uanset hvilken metode du vælger, så husk at du altid kan bruge fantasien til at gøre det hele mere homoseksuelt. Du kan også vælge at se en pornofilm med 2 (eller flere) mænd. Hvis du vælger at gøre det, så er det vigtigt at du husker at pornofilm oftest ikke er en afspejling af den rigtige verden - det kan nogle gange komme til at virke lidt voldsomt (og som noget der er svært at leve op til).

Her til sidst vil jeg lige sige at jeg synes det er rigtig sejt at du leder efter inspiration og at du ønsker at udvide din horisont. Når det så er sagt, så tror jeg at det er svært at finde en form for onani som henvender sig kun til homoseksuelle. Det kan selvfølgelig være at man kan købe noget legetøj som kan være behjælpeligt, men ellers tror jeg egentlig at homoseksuelle mænd onanerer ligesom alle andre mænd. Jeg fandt også denne artikel om onani, som beskriver top 10 over forskellige onani-måder. Måske kan det være til mere inspiration?

Jeg håber du kan bruge mit svar!

Venlig hilsen

Signe