Onanere

brevkassespørgsmål

Onanere

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Kære Cyberhus Brevkasse, Jeg er en pige på 15 og jeg er konstant liderlig! Det er ved at være irriterede! Jeg har bare hele tiden lyst til sex, så jeg onanere et par gange om ugen men det er bare ikke nok! Hvad kan man gøre??

Svar:

Kære Pige 15 år

Du skal vide at det er helt naturligt at man i perioder kan opleve mere lyst end andre, samt i puberteten sker der rigtig meget med dig og din krop, homonerne kører lidt rundt i kroppen og du begynder så småt at finde din seksualitet, derfor er det rigtig sundt at du udforsker din krop ved at onanere, du kan ikke fjerne lysten det er ikke muligt, men du kan istedet acceptere den og så lege med dig selv som du gør, men gør det behageligt og til noget som kun du har med dig selv, istedet for at se det som et irritationsmoment, udforsk dig selv på nye måder lær din krop at kende.

Venlig Hilsen

Sascha

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål