onanere i fred

brevkassespørgsmål

onanere i fred

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

hej jeg vil gerne høre om der er en måde man kan onanere i fred. jeg onanere tit og bor i et hus med to etager og mit værlse er lige ved siden af trappen og hver gang jeg onanere er der, måske en der er på vej op ad trappen og så er jeg nød til at stoppe og det er så træls. vil gerne høre om i så har en måde hvor kan onanere i fred. Hilsen Big Mac igen :)

Svar:

hej med dig!

Jeg kan godt forstå at du gerne vil have fred når du onanerer, for det er jo meget nemmere at nyde det, når man er sikker på ikke at blive forstyrret.

Det første jeg kom til at tænke på da jeg læste dit spørgsmål, var at du kan prøve at gøre det når du er i bad. Her bliver du sikkert ikke forstyrret og ingen vil undre sig over hvad du laver.
Ellers kan du måske lade som om du skal på toilettet og så onanere på badeværelset.
Der er også den mulighed, at du går ind på dit værelse og onanerer, når du ved din familie har travlt med noget andet (Hvis de fx. sidder i stuen, har gæster, er i haven...). Eller når du er alene hjemme.

Hvis du er bange for at de kan høre du onanerer, når de går forbi din dør, kan du tænde for dit tv (hvis du har et på dit værelse), eller du kan sætte noget musik på.

Det var lige hvad jeg fik af gode ideer, til at onanere i fred. Jeg håber du kan bruge dem :)
Held og lykke med at få flere gode ideer!

Mange hilsner fra Louise