Nusning

brevkassespørgsmål

Nusning

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej! Jeg er en pige på 16 år, som egentligt godt kunne have brug for/lyst til et par gode råd omkring kæl og nusning. Jeg synes det er super dejligt at være sammen min kæreste og bare 'hygge', men alligevel føler jeg, at jeg er lidt for passiv, og at det næste kun er ham, der 'gør noget'. Har i nogle gode råd til, hvad man kan gøre med/for en dreng - uden det behøver at blive alt for ophidsende? Er det noget i retning af at nusse håret, kysse på halsen, slikke i øret m.m? Hvad kan drenge lide? Er der noget, man bestemt ikke skal gøre? Jeg håber, i kan besvare mine spørgsmål. På forhånd tak! :-) Knus L

Svar:

Hej L 16 år.

Det er dejligt du skriver til os i Lystværelset.

Du skriver at du føler, at du er lidt for passiv i forhold til at tage initiativ til at hygge, kæle og nusse. Det er din kæreste som "gør noget". For at du er tryg ved at "gøre noget", er det vigtigt du har tillid til din kæreste, at han giver dig plads til at du prøver dig frem. Du nævner selv nogle meget fine ting du kunne prøve at gøre. Du nævne, at nusse hans hår, at kysse ham på halsen, at slikke ham i øret. Der er rigtigt mange ting du kan gøre og det er kun din fantasi som sætter begrænsningerne. Du kunne hviske søde ord i hans øre, give ham fod- massage, kigge ham dybt i øjnene, læse en hyggelig bog for ham m.m. For at være sikker på at det du gør, kunne du spørge ham om han synes det er dejligt, det du gør ved ham eller lytte til om han nyder det.

Det bedste du kan gøre, er at være åben og fortælle ham hvad og hvordan du godt kan lidt I er sammen, så lærer I hinanden godt at kende.

God fornøjelse.

Mange hilsner Mette