Normalt????!!

brevkassespørgsmål

Normalt????!!

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Er det farligt hvis man begynder og tisse mens man onanere???

Svar:

Hej dreng 13 år.

Det er et rigtigt godt spørgsmål, og jeg kan godt forstå du spørger. For det første er der ikke noget farligt ved urin. Det er væske der udskilles fra din krop, med de affaldsstoffer som der udskilles fra forskellige processer i cellerne.

Og så til dit spørgsmål: Når du onanerer svulmer din pik op og der sidder en lille muskel som lukker af for dit urinrør, så det kan være ret svært at tisse imens du onanerer. Der er ikke noget farligt i at tisse imens du onanerer, der er blot lidt oprydning og optørring bagefter, hvis det sker. Et godt råd: Det er en god ide at tømme blæren inden, så ved du at der ikke komme urin (at du ikke skal tisse imens du onanerer!

Sommervarme hilsner Mette