Net sex

brevkassespørgsmål

Net sex

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej ! Vil høre om der er sted for 13 årig eller der omkring hvor man kan have net sex chat eller cam sex?

Svar:

Hej dreng, 13 år,

Jeg kender ikke nogen netsex sider for unge under 18... men er heller ikke sikker på om det er vores egentlige opgave at videreformidle dem... Men jeg vil frygteligt gerne give dig et par ord med på vejen, før du kaster dig ud i det.

Det der er med netsex, er at man aldrig kan være helt sikker... Hvis du sidder i en chat, kan du ikke være sikker på at den anden part er den person vedkomne giver sig ud for at være, heller ikke hvis vedkomne sender dig billeder. Men du kan jo overveje om det betyder noget for dig.

Når det er sagt, så er det nok et bedre bud at starte der end via videochat. Du kan risikere at personen i den anden ende optager ig på video, eller for den sags skyld lægger de billeder af dig som du måske sender videre ud på nettet.

Jeg siger ikke at netsex er helt vildt farligt, og du kommer helt sikkert ikke til at gøre nogen gravid med det... men bare tænk dig om, pas på dine grænser, og tænk på at billeder og video vil kunne ende på en hjemmeside et eller andet sted.

Med Venlig Hilsen

-Sune