Mystisk væske.

brevkassespørgsmål

Mystisk væske.

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej jeg oplever ofte efter onani og der er gået lidt tid at jeg så får en form for udflåd. er dette normalt? og denne væske kan også komme pludseligt uden nogen anelse om hvorfor? Jeg jeg "hyggede" mig med min sidste kæreste, uden kondom. dog var vi begge jomfru? er dette tegn på kønssygdommen klamydia? jeg føler ingen smerter. kun denne type "udflåd" eller hvad man skal kalde det?

Svar:

Hej dreng 15 år

Tak for dit spørgsmål

Det er helt almindeligt at der kan komme væske ud efter, at du har haft udløsning, der er ofte stadigvæk lidt sædvæske tilbage i penis efter udløsning som kommer ud kort tid efter.

Hvis i begge er jomfruer, kan i ikke få kønsygdomme som klamydia, så det skal du ikke være nervøs for, men det er vigtigt at i sørger for at bruge beskyttelse selvom i ikke har været sammen med andre, eftersom kondom også beskytter imod graviditet.

Venlig Hilsen

Sascha