Mit underliv :-/

brevkassespørgsmål

Mit underliv :-/

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej cyberhus... Jeg er en pige på 13 år, som har et problem. Jeg har en sygdom i min hovedbund som hedder psoriasis ( siges soriasis ).. Det er en form for eksem... Jeg tror jeg har fået den i mit underliv.. Det klør helt vildt og er meget ireterene.. Jeg ved ikk om det er sygdommen eller kan det være ens udflåd der blir tørt og klør...

Svar:

Hej pige 13 år

Dejligt at du skriver ind til os i Cyberhus med dit spørgsmål..!

Det er muligt at det er psoriasis som du har fået på slimhinderne i og omkring skeden, men da jeg ikke er læge, vil jeg istedet anbefale dig at du tager et smut forbi din egen læge så du kan blive undersøgt og på den måde får den helt rette behandling.

Venlig Hilsen

Sascha