mint pikhoved

brevkassespørgsmål

mint pikhoved

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

hej. jeg har det problem med mit pikhoved. jeg går i bad en gang, hver anden dag og husker at vaske min pik i koldt vand selvfølgelig, også under forhuden men jeg får adligevel en slask hvid fnulder under min forhud ved i havd det kan være? Og hvordan kan jeg få det væk. hilsen Mig :)

Svar:

Hej dreng 16 år.

Tak fordi du skriver til Cyberhus.

Det hvide fnulder du beskriver, som der er under forhuden er naturligt forekommende. Det er en blanding af talg og "snavs/tøjfnulder". Det er en god ide´at vaske det væk hver dag og du må gerne bruge lunken eller varmt vand, så er det lettere at vaske af. Hvis det ikke er til at få af, kan du købe noget der hedder intimsæbe på apoteket, som har lige netop den ph som der er i skridtet.

Jeg håber det var svar nok.

De bedste hilsner fra Mette.