min piki

brevkassespørgsmål

min piki

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

hej min pik er på 7.50cm hvordan får jeg en støre en

Svar:

Hej dreng, 13 år.

Det er et rigtigt godt spørgsmål, og jeg er sikker på der er mange andre der tænker det samme.

Nu skriver du ikke om du har målt den i stiv tilstand eller ej, det er stiv tilstand man normalt måler efter. I stiv tilstand er en gennemsnitspik mellem 12 og 17 cm når den er fuldt udvokset.

Du er 13 år, så du er slet ikke færdig med at udvikle dig. Selve udviklingen er meget forskellig fra dreng til dreng, og det kan godt være du først er færdigt udviklet som 18-19 årig. Så i første omgang skal du bare vente til naturen går sin gang. Du kan ikke gøre noget for at få det til at gå hurtigere.

Med Venlig Hilsen

Sune