min penis

brevkassespørgsmål

min penis

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej ! cyberhus er det nomalt at min pik er 8,5 cm og 3,0 i diameter i slap tilstand og i stiv tilstand er den 13.5 cm og 3,6 i diameter er min pik for lille elller stor hilsen fra mig :)

Svar:

Hej med dig.

Tak for dit spørgsmål - jeg kan godt forstå du spørger, for det kan godt være lidt svært at vide hvad der er en normal piks størrelse og hvad der passer til en.

Det lyder til at din pik har en helt almindelig og normal størrelse, både i slap og stiv tilstand. Der er faktisk ikke rigtig nogen unormal eller ualmindelg størrelse, da alle mænd er forskellige - derfor er pikke også forskellige både i størrelse og udseende.

Derfor er din pik hverken for stor eller for lille til dig - den passer lige til dig.

Mange hilsner fra Bibi