min kæreste i:

brevkassespørgsmål

min kæreste i:

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

hej brevkasse jeg har læst en del spørgsmål nu og syntes det lyder spændene. så kom der et lille spørgsmål op i hovdet på mig det er at. jeg er en dreng på 16, der har verdens bedste kæreste på 14 år. det skal lige siges hun er meget moden og jeg er stille og rolig så det går nok med at hun er under lav alderen. men vi har dyrket sex som finger hand slik blow, og det hele. men da det er min første gang jeg er sammen med en pige, det var med hende men vi lavede det hele men hvergang vi lavede forspil og sån så kunne jeg bare ikke få mig selv il at tage hende på brysterne. jeg håber da i kan hjælpe mig lidt, men lad please vær med at skriv den der standart besked med at hun er for ung for vi har talt det hele igennem 720 gange og vi har været sammen i 2 måneder. men det problem nager mig at jeg ikke tør det hjælp :)

Svar:

Hej :)

Selvom i har talt det igennem 720 gange og i er helt enige, er det stadig ulovligt, og derfor vil det altid være vores pligt som voksne at gøre opmærksom på det. Det er nu gjort og så vil jeg da gå lige til dit spørgsmål om at du ikke tør røre hende på brysterne og sikkert ønsker at blive i stand til at røre ved dem.

Jeg kan ikke vide præcist hvad der holder dig tilbage i at røre ved din kærestes bryster, men jeg har nogle forslag som du kan prøve at forholde dig til. (kun du ved hvad der holder dig tilbage- prøv at mærk efter, for svaret ligger indeni dig!)

1. Måske er du bange for hendes reaktion, når du rører ved hendes bryster, 2. Måske er du den pæne dreng som holder sig tilbage og ikke vil være bryst-fixeret, 3. Måske er du bange for at gå over hendes grænser, 4. Måske har du en gang fået at vide at et eller andet som gør at du holder igen med at røre dem i dag, 5........

Prøv at forholde dig til disse forslag.

Det er helt naturligt at man føler sig frem og udforsker sin egen og kærestens krop og seksualitet. Måske kunne det være en god ide´at du prøver at tale med din kæreste om, at du gerne vil røre hendes bryster, men at der er noget der er noget som holder dig tilbage i at gøre det. Hun vil sikkert være glad for at du spørger. Så kan hun fortælle dig hvordan hun kan lide du rører ved hende.

I kan lege en leg hvor den ene ligger ned og den anden modtager berøring af hele kroppen. Imens den der sidder røre hele kroppen, giver den der ligger udtryk for hvor berøringen er dejlig og hvor berøringen er mindre god. Det kilder måske for meget eller gør ondt eller... Man kan variere sin berøring fra at vær let, tryk, masserende, 1 cm over huden.

Brug fantasien og tal om det der sker, det kan være hun kan hjælpe dig at med din nervøsitet over at du ikke rigtigt tør røre hendes bryster;-)

I kan enten tale imens eller melde tilbage når hele kroppen er blevet rørt.

Hilsen Mette