Brevkasse

Jeg vil helst holde det hemmeligt

Jeg skulle sove med en supersød veninde her i påskeferien. Det endte så med at vi, ja altså sov tæt, meget tæt. Faktisk natten igennem. ja stadig ud på morgen lå vi tæt men så var vi også trætte. Vi er jo begge to meget glade og min veninde synes sagtens vi kan sige noget til vores forældre om...

Kasper fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Orgasmer

Hej. Hvornår er det normalt at kunne cumme, og hvornår kan man få en sprøjteorgasme.

Pedro fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Hvordan kan jeg onanerer hvis jeg aldrig er alene hjemme

Jeg har virkelig lyst til at prøve at onanere, men jeg er i en familie på 6 personer og r aldrig alene hjemme.

Mai har svaret på dette spørgsmål