mød andre bøsser
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
jeg er en dreng og er ret sikker på je er bøsse, men jeg ved ikke rigtigt hvir man kan møde andre bøsser fra 13-16, for jeg vil erne have nogle at snakke med og sådan. jeg har prøvet boyfriend.dk men synes mest det er ældre mænd som er på. ville bare høre om der er andre bøsser her eller om i kender nogle gode steder eller chatte?

Svar:
Hej Anonym
Jeg kan godt forstpå at du har brug for at tale med andre unge, som går med nogle af de samme tanker og følelser som dig selv. Boyfriend.dk kunne være en mulighed men som du selv skriver så er der også rigtig mange ældre mænd, og rigtig mange som "kun" leder efter sex, og det er ikke det jeg hører du søger.
Jeg vil i stedet foreslå dig at kontakte lgbt-ungdom. Lgbt.dk er en forening som kæmper for rettigheder for lesbiske, bøsser, bi og transseksuelle. Lgbt-ungdom er deres ungdomsorganisation som tilbyder rådgivning til unge, omkring det at springe ud og om at finde ud af hvad man er til. Men de laver også arrangementer hvor man kan mødes med andre og snakke. Måske kunne de hjælpe dig med at finde nogen som du kunne snakke med?
Du kan læse mere om lgbt-ungdom her
Bedste hilsner
Niels-Christian