Liiiiiderlig

brevkassespørgsmål

Liiiiiderlig

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej Jeg er en pige på 13, som er vanvigttig liderlig her for tiden!! Det er ikke til at holde ud, jeg er normalt den "usykldige" pige, men bare jeg ser en lækker dreng fantasere jeg helt vildt!!!! Hvad kan jeg gøre for det stopper? Må jo ikke have sex endnu

Svar:

Hejsa med dig.

På nogen tidspunkter kan godt være lidt hårdt, at være liderlig hele tiden (netop som du skriver) og på andre tidspunkter er det vildt skønt at have lyst og være liderlig. Det er helt normalt, at fantasere når man ser en lækker dreng. Din krop er i gang med at omstille sig fra at være et barn (en pige) til at blive en voksen (kvinde). Hormonerne i din krop er ved at "vågne", du vil få din menstruation (måske har du allerede fået den) og din krop er ved at gøre sig klar til disse forandringer.

Dit humør bliver også påvirket af dette, så jeg tror, det er en god ide´at se positivt på dette problem. Med tiden, tror jeg, at vil du lære at styre dine påtrængende tanker (din liderlighed). Ellers har ikke nogen rigtigt gode ideer til hvordan du kan stoppe dine fantasier for de komme vel når du ser den lækre dreng. Måske kan du lære at vælge om det (dine fantasier) skal være i forgrunden eller i baggrunden af din bevidsthed, så kan det måske blive lidt lettere at være dig;-)

Jeg håber dette er lidt hjælp til dig.

De bedste hilsner Mette