lige kort

brevkassespørgsmål

lige kort

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej jeg har et kort spørgsmål. Kan pigers brystvorter skifte farve? Lige som dernges pikhoved kan. Tak på forhånd hilsen mig

Svar:

Hej med dig.

Brystvorter kan godt skifte farve. De kan blive mørkere, hvis du tager sol uden top på. De kan også blive mørkere hvis man har sex eller bare føler sig tændt. Brystvorterne kan skifte farve alt efter hvordan kroppen har det - om du har det varmt, fryser, er tændt og så videre.

Sommerhilsner fra Bibi