Længde

brevkassespørgsmål

Længde

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hejsa, jeg er en dreng på 12. Mit spørgsmål er nok som de fleste andre om længden af penis. som stiv er min pik 13-14 cm er det nomalt som 12 årig...det skal lige siges jeg er meget høj (190 cm) hvis det betyder noget. Tak på forhånd hilsen den høje :-)

Svar:

Hej med dig

Det er også helt i orden, at du stiller det spørgsmål, også selvom andre stiller det samme. For der kan jo være der er en forskel, måske fordi du er høj, som du er inde på.

Men penis har faktisk ikke noget med højden, at gøre. Så det er den normale gennemsnit der også gælder for dig. Din alder har ikke så meget, at sige med hvor stor den skal være nu, for det er helt forskelligt hvornår en drengs penis begynder, at vokse.

Nogle begynder, at vokse i en meget ung alder, hvor ved andre er de et godt oppe i puberteten før det sker. Det kommer helt an på om kroppen er klar, så der er ikke et svar på om det er normalt endnu.

Men jeg kan forælle dig, at penissen først stopper med og vokse når man er i starten af 20erne og da er gennemsnittet på imellem 12 og 16 cm. Så selv hvis din penis ikke voksede længere, så ville den være på gennemsnittet når du når den alder. Så den er i alt fald ikke for lille og meget kan jo også ske på ca. 10 år.

Jeg håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw