Kommer meget hurtigt

brevkassespørgsmål

Kommer meget hurtigt

brevkassespørgsmål af
Anonym
23 år

Hejsa jeg er en ung fyr på 23 der har et problem under sex med min kæreste. Har et problem med at komme meget hurtigt når vi har sex nogle gange når jeg kun lige at trænge op i hende, dette gør mig meget usikker og irriteret. Desuden for jeg meget nemt rejsning og liver tændt nogle gange kan det være meget akavet, har dog ikk problemet ved f.eks blowjob. Håber du kan hjælpe mig :)

Svar:

Hej med dig!

Det er rigtigt godt at du skriver og spørger og jeg kan godt forstå din bekymring om at komme tidligt. Og at det kan føre til usikkerhed og irritation må da heller ikke være rart.

Jeg vil lige dele et par erfaringer med dig, og så må du se om du kan forholde dig til noget af det.

1. At komme for tidligt er noget alle mænd har prøvet før eller siden i deres liv. Enten i perioder eller bare enkelte gange. Der er ALLE mænd naturligt forskellige, nogle kommer med det samme, andre har virkelig svært ved overhovedet at komme. Det smukke i sex og onani er at vi faktisk har mulighed for at træne vores udstyr. Jeg siger ikke at alle kan trænes op på samme måde og blive lige gode, men der ligger faktisk en mulighed. Det kan du gøre ved at onanere blidt og forsøge at holde udløsningen hen, altså onanere til du kan fornemme at du nok snart får en udløsning og så lad den falde igen, og så fortsætte. Ligesom en muskel i et træningscenter.

2. Du skal vide at problemet ved for tidlig sædafgang IKKE er dig (!!), men derimod den usikkerhed, angst og endda glæde der kan være forbundet med sex. Tanken om at ville gøre det helt rigtige for sin kæreste kan fylde meget i hovedet, og så bliver sex mere til tanker end følelser. Et rigtigt godt tip kan være at du kan bruge ekstra tid på forspillet med din kæreste. For det med at komme tidligt behøver ikke at være et problem, da samleje netop kan starte med et forspil, altså blid og kærlig berøring af din kærestes krop. Det lyder til at det virker på dig med forspil igennem et blowjob. Og på den måde kan du faktisk få sex til at vare længere tid.

Jeg har fundet disse to artikler som forhåbentligt vil kunne give dig lidt ekstra sikkerhed omkring din sædafgang, og give dig nogle tips til hvordan du kan få følelsen af at sex er en dejlig ting imellem to mennesker.

Artikel 1 og Artikel 2

Rigtig god fornøjelse!

Mvh

Casper