knopper

brevkassespørgsmål

knopper

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

hej kære cyberhus jeg har for nylig haft sex med min kæreste, og har nu fået sådan en masse små knopper overalt på min penis nogen af dem er sådan helt hvide og har fået en rift på siden og det gør vildt ondt i den og klør hvad har jeg gjort galt/hvad kan jeg gøre please Hjææææælp venlig hilsen anonym

Svar:

Hej Dreng på 13.

Det lyder da ikke så rart og så er det bare godt at du spørger om råd...

Jeg er jo ikke læge, så jeg kan ikke rigtig sige dig, hvad der sker med din penis. Men jeg kan fortælle dig at den skal ikke gå ondt eller klø.

Hvis du har haft sex, kan der godt nogle gange godt komme rifter. Men når du skriver at din penis gør meget ondt og den klør, så kan det også være en kønssygdom.

Derfor synes jeg helt sikkert, at du skal kontakte din læge og så kan han/hun fortælle dig hvad det kan være.

Håber du kan bruge mit råd :)

Venlig Hilsen Mie