Kan man gøre andet end at...

brevkassespørgsmål

Kan man gøre andet end at...

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 15 år 2 uger siden

Hej :) Kan man gøre andet end at onanere?... Kan man gøre andet sexsuelt med sin krop?

Svar:

Hej med dig:)

Hvor er det fint du skriver!

Som du har fundet ud af, er onani dejligt! Det er en måde at lærer din krop og din seksualitet at kende. Seksualitet handler om at bruge alle sanserne: Følesansen, lugtesansen, smagssansen, synssansen, høresansen.

Udover at onanere kan du f.eks udforske din krop og din seksualitet ved, at røre ved dig selv og mærke det der sker i din krop. Mærk nuancerne, om det kildrer, summer, bruser, varmer, giver røde kinder, snurer eller dunker. Mærk hvordan det er, at du rører dig selv på halsen, brystvorterne, maven, armene, ansigtet. Du finder ud af om det er bedst at gøre det blødt, hårdt, hurtigt eller langsomt.

Når du er i bad kan du bruge bruseren med koldt eller varmt varme vand. Brug bruseren på hele kroppen og mærk de følelser det fremkalder, alt efter hvor du bruser.

Brug din fantasi og forestil dig hvordan du har lyst til at bruge din krop seksuelt - du kan også læse blade og noveller som stimmulerer din hjerne og din lyst.

Jeg håber dette gav dig svar på dit spørgsmål.

Venlig hilsen

Mette

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål