Kan en dreng godt få noget op i røven og hvad

brevkassespørgsmål

Kan en dreng godt få noget op i røven og hvad

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Kan en dreng godt få noget op i røven og hvad

Svar:

Hej med dig...

En dreng kan godt få noget op i numsen, hvis han synes det er rart. Og hvad, ja det er lidt op til en selv, men et par ting der er vigtige at tænke på er, at den ting skal være ren, så man ikke bliver smittet med noget, eller får nogle bakterier.

Det kan være en finger, en dildo eller noget andet man synes kunne være lækkert. bare husk at det er rent og at du gør den ting du bruger ren bagefter, eller smider ud bagefter.

Der må heller ikke være splinter eller noget som kan skade endetarmen, fordi det kan være ret farligt. Så det skal være noget som er glat. Det er for eksempel derfor at både drenge og piger kan bruge en dildo.

Håber det gav dig et svar..

Venlig hilsen

Erroll