Jeg er våd nede for neden men jeg tisser ikke.. hva er det?

brevkassespørgsmål

Jeg er våd nede for neden men jeg tisser ikke.. hva er det?

brevkassespørgsmål af
Anonym
10 år

Jeg har et problem.. ver gang jeg ser min storbror føler jeg noget mærkelig nede for neden i min *******. HVAD ER DET.. HÆLP MIG!!! :( Den lille Pige :(

Svar:

Hej "den lille pige".

Det er et rigtigt godt spørgsmål du har, og det er godt du spørger, når du er i tvivl.

Som du skriver i overskriften, er det helt rigtigt at du ikke tisser. Ud fra det du skriver tror jeg at det du oplever er en helt naturlig ting. Når du synes at en dreng er spændende, facinerende eller når du forelsker dig og du så ser ham, så kan der blive frigivet noget væske dernede. Det er ikke noget at være bange for, det er helt naturligt.

Det er noget du ikke selv kan styre. Og jeg synes ikke du behøver at blive forskrækket, hvis det sker igen. Heller ikke hvis du ser andre drenge eller måske piger du synes er søde. Der er heller ikke andre der kan se det på dig.

Jeg håber det var svar nok, ellers må du spørge igen

Med venlig hilsen

Sune