Jeg er Tilbage... De dem dem dem dem ( Terminator 2 Theme )

brevkassespørgsmål

Jeg er Tilbage... De dem dem dem dem ( Terminator 2 Theme )

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 12 år 3 uger siden

Jeg væltede ind i Døråbningen... Jeg skvattede hen over loftet og hørte kun fuglesang. Sæden væltede ud, kong arthur tæskede min mor ihjel medens jeg dræbte en pungrotte hilsen Arn

Svar:

Hej Arn,

Ja, så er du tilbage (passende dramatisk musik). Og jeg synes du skal overveje hvad du bruger dette comeback til. Det kunne være en hurtig retur, hvor du forsvinder igen. Det kan ende som det har gjort før med ip banning og at alt du skriver bare bliver slettet. Eller, du kan prøve at skrive lidt om hvad det er der får dig til at vende tilbage.

Vi er mange her, der gerne vil lytte, hvis du har noget alvorligt at sige. Jaja der skal også være plads til lidt sjov, men i så fald skal det være sjovt for alle.

Tænk over det, jeg tror der er en grund til at du bliver ved med at vende tilbage. Jeg tror faktisk du kunne have godt af at snakke med en voksen om hvad det er der får dig til at komme tilbage til cyberhus med de her indlæg gang på gang.

Hvis du skriver fra hjertet skal vi nok tage dig alvorligt.

Med Venlig Hilsen

-Sune