hvordan starter man med at onanere?

brevkassespørgsmål

hvordan starter man med at onanere?

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

hej. jeg er en pige på 12 ½ år gammel. jeg har aldrig prøvet at onanere før.. jeg ville gerne prøve , men ved ikk hvordan,, hvordan skal man starte?. tak :) mvh louise

Svar:

Hej Louise.

Det er fedt at du har gjort dig nogle tanker om onani og gerne vil prøve at onanere. Det er helt naturligt og det super at du spørger. Jeg vil gerne prøve at svare dig.

Det kan være meget forskelligt hvordan piger onanerer og hvad man synes der er rart. Jeg synes du skal starte med at prøve at røre ved dig selv, så du kan mærke hvad du synes der er rart og på den måde kan du føle hvordan din krop er. Det er nemlig vigtigt at du føler efter hvad din krop kan lide. Kroppen har nemlig mange følsomme steder og dem må du gerne kende - så det er med at prøve sig lige så stille frem.

Nogle piger kan for eksempel føle det rart at mærke noget mellem sine ben, det kan være ens egen hånd eller en pude og når pigen så føler at det er rart, så kan hun begynde at bevæge sit underliv i cirkler eller vugge frem og tilbage med sine hofter.

Når du først er ved at udforske din krop, så er der ingen hastværk. Du er så småt ved at komme i puberteten - så der kan ske mange ting med din krop. Men du kan roligt mærke efter og finde ud af hvad du synes der er rart.

Henriette har skrevet en rigtig god artikel om hvordan piger kan onanerer. Den synes jeg du skal læse. Du kan læse den ved at trykke her.

Ha´en god sommer.

KH. Bibi